Progetto: local site bargaining/contrattazione di sito

EN (IT below/sotto)

Dear partners,
we are pleased to inform you that our project "The development of the local site bargaining according to a territorial and corporate social responsibility: challenges for trade union" has been approved by the European Commission.

In the work programme we had planned the kick off meeting in December in Rome. However due to the time we have heard of the approval of the project and to the proximity of the holiday season, we have asked the European Commission to allow us to move the meeting to the 15th of January 2014. We kindly ask you to save that date. The meeting will take place in Rome, from 9.30 to 16.00. We will send you the invitation letter and the draft agenda in the near future.

Looking forward to cooperating with you on this project.

Best regards and best wishes,
Stefania Radici

IT

Cari partner,
abbiamo il piacere di informarvi che il nostro progetto "Lo sviluppo di una contrattazione di sito in ragione di una responsabilità territoriale e sociale d’impresa: sfide per il sindacato" è stato approvato dalla Commissione Europea.

Nel programma di lavoro avevamo previsto la riunione d’avvio a Dicembre a Roma. Tuttavia, considerando i tempi con cui abbiamo appreso dell’approvazione del progetto e la vicinanza delle festività di fine anno, abbiamo chiesto alla Commissione europea di consentirci di spostare la riunione al 15 Gennaio 2014. Vi chiediamo gentilmente di bloccare la vostra agenda. La riunione si terrà a Roma, dalle 9.30 alle 16.00. Vi invieremo la lettera di invito e la bozza di agenda nei prossimi giorni.

In attesa di cooperare con voi su questo progetto, vi inviamo cari saluti e i migliori auguri.
Stefania Radici